Τηλέφωνο: +30 210 26 23 590
Γλώσσα:
Ελληνικά 
Νόμισμα:
EUR (€)

Συνήθεις Ερωτήσεις

Πληροφορίες >> Συνήθεις Ερωτήσεις

Menu Προιόντων

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Broadcast - Cine - Photo

LIVE STREAMING

Λογισμικά - Μίκτες- Κάμερες για Streaming

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ & ΗΧΟΥ

Συστήματα Μοντάζ

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΗΧΟΥ

Μικρόφωνα - Boom - Εγγραφείς

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Αγορά μεταχειρισμένου εξοπλισμού

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Εκπτώσεις για πακέτα

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΣΤΟΚ

-50% ΕΚΠΤΩΣΗ

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

Επιλογή βάση Κατασκευαστή

 
 
 

Newsletter


Δώστε παρακάτω τη διεύθυνση του email σας, για να μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

 

Social

 

Accepted Payment Methods

 

1. Γίνονται καλύτερες τιμές απο τις τιμές στην ιστοσελίδα;

Μπορούμε να κάνουμε καλύτερες τιμές μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις:

1. Για μεγάλες παραγγελίες
2. Για αγορά μεγάλης ποσότητας του ίδιου προϊόντος
3. Για μεταπωλητές
4. 
Μεγάλες διαφορές τιμών με άλλη ιστοσελίδα.

Αν θέλετε καλύτερες τιμές πηγαίνετε στην σελίδα "Αίτηση για καλύτερη τιμή".

Σημείωση: Ανανεώνουμε τις τιμές τις ιστοσελίδας μας συνεχώς. Μπορούμε να αλλάζουμε τις τιμές χωρίς ενημέρωση. Αν κάποια τιμή προϊόντος στην ιστοσελίδα μας δεν έχει ανανεωθεί τότε θα σας στέλνουμε νέα προσφορά με την τελευταία τιμή του προϊόντος.

2. Γιατί υπάρχουν μεγάλες διαφορές στις τιμές με τις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής ένωσης;

Όταν αγοράζετε ένα προϊόν εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπάρχουν πολλές "κρυφές" χρεώσεις που ανεβάζουν κατα πολύ το τελικό κόστος του προϊόντος.

1. Καταρχάς το κόστος των μεταφορικών είναι συχνά πολύ μεγάλο αναλόγως του βάρους και των διαστάσεων του προϊόντος. Χαμηλά κόστη μεταφορικών σημαίνουν μεγάλη αναμονή αποστολής μέχρι και 1 μήνα.
2. Η ισοτιμία Δολλαρίου-Ευρώ αλλάζει συνεχώς και συχνά σας κοστίζει περισσότερο απ'οσο νομίζετε.
3. Πρέπει να υπολογίζετε σωστά το κόστος των εκτελωνιστικών. Το κόστος των εκτελωνιστικών μπορεί να φτάσει μέχρι και 14% του κόστους της αρχικής τιμής του προϊόντος.
4. Υπάρχει επίσης επιπλέον κόστος εξόδων του εκτελωνιστή. Αυτό το κόστος κυμαίνεται απο 40 έως 80ευρώ ανάλογα με το σύνολο της παραγγελίας.
5. Τέλος πρέπει να πληρωθεί και το ΦΠΑ 23% για την Ελλάδα.

Παράδειγμα: Αν είστε απο την Ελλάδα και θέλετε να αγοράσετε έναν φακό απο τις ΗΠΑ κόστους 500$ τότε το τελικό κόστος θα είναι: 500 x 0.9(ισοτιμία Δολλαρίου-Ευρώ) = 450€ + 14%(εκτελωνιστικά) = 513€ +30€(κόστος μεταφορικών παράδοση σε 1μήνα) = 543€ + 40€(έξοδα εκτελωνιστή) = 583€ +24%(ΦΠΑ) = 722.92€  αυτό είναι το τελικό κόστος του προϊόντος. 

Αν είστε εντός Ευρώπης ή Ελλάδας και κάνετε αγορές εκτός Ευρωπαϊκής ένωσης χωρίς να πληρώνετε τα ανωτέρω έξοδα είναι Παράνομο! Ο προμηθευτής σας μπορεί να εκδίδει παράνομα τιμολόγια με χαμηλό κόστος για αποφυγή πληρωμής εκτελωνιστικών. Αυτό είναι παράνομο και πρέπει να το αναφέρετε άμεσα! 

Όταν αγοράζετε προϊόντα απο καταστήματα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να γνωρίζετε οτι δεν καλύπτονται από Ευρωπαϊκή εγγύηση. Αυτο σημαίνει οτι σε περίπτωση βλάβης εντός εγγύησης θα πρέπει να στείλετε το προβληματικό προϊόν εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης πληρώνοντας όλα τα έξοδα μεταφορικών και τα έξοδα εκτελωνισμού κατά την επιστροφή. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει στην περίπτωση που αγοράζετε προϊόντα απο εταιρείες που προμηθεύονται τα προϊόντα τους απο χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντιθέτως, η Ευρωπαϊκή εγγύηση σας υποστηρίζει εντός μιας εβδομάδας και καλύπτει όλα τα έξοδα μεταφορικών.

Σημείωση: Ανανεώνουμε τις τιμές τις ιστοσελίδας μας συνεχώς. Μπορούμε να αλλάζουμε τις τιμές χωρίς ενημέρωση. Αν κάποια τιμή προϊόντος στην ιστοσελίδα μας δεν έχει ανανεωθεί τότε θα σας στέλνουμε νέα προσφορά με την τελευταία τιμή του προϊόντος.

3. Γιατί υπάρχουν διαφορές τιμών εντός Ελλάδας και Ευρώπης;

Πρέπει να είστε προσεκτικοί με τις αγορές σας και να ζητάτε πάντα την εγγύηση και την πολιτική υποστήριξης του προϊόντος.

1. Πολλά καταστήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ελλάδα δεν δίνουν επίσημη Ευρωπαϊκή Εγγύηση κατασκευαστή γιατί προμηθεύονται τα προϊόντα τους απο χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης (συνήθως Χονγκ Κονγκ ή Κίνα). Αυτό σημαίνει οτι δεν προσφέρουν τεχνική υποστήριξη σε περίπτωση βλάβης εντός εγγύησης. Ενώ σε αρκετές περιπτώσεις είναι αναγκασμένος ο αγοραστής να στείλει το προϊόν προς επισκευή με δική του χρέωση μεταφορικών και εκτελωνιστικών.

2. Μερικά καταστήματα δίνουν μικρότερη περίοδο εγγύησης απ' οτι προβλέπει ο κατασκευαστής.

3. Σε πολλές περιπτώσεις τα προϊόντα είναι Demo ή μεταχειρισμένα ή προβληματικά. Πρέπει πάντα να ελέγχετε αν τα προϊόντα είναι ολοκαίνουργια και αν η συσκευασία τους είναι σφραγισμένη. 

4. Σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχουν μικρά καταστήματα χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό και χωρίς γνώση ή εμπειρία στον χώρο που προμηθεύουν προϊόντα σε χαμηλές τιμές. Τα συγκεκριμένα καταστήματα δεν γνωρίζουν το αντικείμενο και μπορούν να σας οδηγήσουν σε λανθασμένες αγορές χωρίς τεχνική υποστήριξη και χωρίς πολιτική επιστροφής προϊόντων.
 
Η BLK δίνει για όλα τα προϊόντα που προμηθεύει στην αγορά επίσημη Ευρωπαϊκή Εγγύηση κατασκευαστή. Έχουμε εξειδικευμένο προσωπικό και έμπειρους τεχνικούς που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μπορούμε να σας βρούμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις για τις ανάγκες σας ενώ διαθέτουμε πολιτική επιστροφής προϊόντων και τεχνική υποστήριξη μετά την αγορά. Αν έχετε προμηθευτεί ένα προϊόν απο εμάς και παρουσιάστηκε βλάβη εντός εγγύησης τότε μπορούμε να σας το αντικαταστήσουμε με ένα άλλο παρόμοιο εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη. Η Ευρωπαϊκή εγγύηση καλύπτει όλα τα έξοδα μεταφορικών και δεν θα υπάρξει καμμία χρέωση για σας. Συνήθως εντός μιας εβδομάδας γίνεται είτε αντικατάσταση του ελλατωματικού προϊόντος με καινούργιο είτε γίνεται αντικατάσταση του ελαττωματικού μέρους του προϊόντος.

Σημείωση: Ανανεώνουμε τις τιμές τις ιστοσελίδας μας συνεχώς. Μπορούμε να αλλάζουμε τις τιμές χωρίς ενημέρωση. Αν κάποια τιμή προϊόντος στην ιστοσελίδα μας δεν έχει ανανεωθεί τότε θα σας στέλνουμε νέα προσφορά με την τελευταία τιμή του προϊόντος.

4. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την δική μου μεταφορική για την αποστολή των παραγγελιών μου;

Αν και κατανοούμε ότι ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να προτιμούν να χρησιμοποιήσουν τη δική τους υπηρεσία μεταφοράς, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι οποιεσδήποτε ζημιές που προκύψουν κατά τη μεταφορά θα είναι αποκλειστικά ευθύνη του πελάτη σε τέτοιες περιπτώσεις.  Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνεται εξ' ολοκλήρου την επικοινωνία με την μεταφορική για την παραλαβή της παραγγελίας από την εταιρεία μας.

5. Πότε μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι μόλις πραγματοποιηθεί μια παραγγελία, δεν είναι δυνατή η ακύρωσή της και οποιεσδήποτε καταθέσεις που έχουν γίνει δεν επιστρέφονται. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να εξετάσουν προσεκτικά τις επιλογές τους πριν οριστικοποιήσουν την αγορά. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με την παραγγελία σας, η αφιερωμένη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι διαθέσιμη για περαιτέρω υποστήριξη.

6. Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Πηγαίνετε στην σελίδα "Τρόποι πληρωμής".

7. Ποιές είναι οι χρεώσεις ΦΠΑ;

Πηγαίνετε στην σελίδα "Χρεώσεις ΦΠΑ".

8. Ποιοί είναι οι τρόποι αποστολής;

Πηγαίνετε στην σελίδα "Τρόποι Αποστολής".

9. Ποιά είναι η εγγύηση των προϊόντων; Υπάρχει πολιτική επιστροφών;

Πηγαίνετε στην σελίδα "Εγγύηση και πολιτική επιστροφών".